W celu świadczenia dla Państwa usług na najwyższym poziomie, informujemy, iż witryna korzysta z plików cookies. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym.

Akceptuję Więcej informacji

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

 

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Niestety nie ma takiej możliwości. Jesteśmy sklepem internetowym i sprzedaż dokonuje się wyłącznie drogą wysyłkową.

 

Czy istnieje możliwość wysłania przesyłki są za granicę?

Istnieje możliwość wysyłki paczki za granicę. W celu ustalenia indywidualnego kosztu wysyłki prosimy o kontakt e-mailowy z informacją o docelowym miejscu przesyłki.

 

Czy istnieje możliwość przymierzenia/obejrzenia rzeczy przed zakupem?

Niestety nie. W chwili obecnej nie posiadamy sklepu stacjonarnego. Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową.

 

Jak mogę sprawdzić czy dana rzecz na mnie pasuje?

Przy każdym produkcie znajduje się zakładka „Tabela rozmiarów” gdzie podawane są orientacyjne wymiary. Sformułowanie „Standardowa rozmiarówka” jest informacją, że zaleca się zakup odzieży w swoim rozmiarze.



Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak, oczywiście. Jeśli klient wyrazi taką chęć wystawiamy rachunek do zakupu.

 

Jaki jest całkowity koszt zakupów?

Na całkowity koszt składa się cena zakupionej odzieży oraz koszt wysyłki. Podawane w sklepie ceny są cenami brutto (zawierają podatek). Koszt wysyłki uzależniony jest od wagi produktu oraz od wyboru formy wysyłki. Informacje na ten temat znajdują się w „Strefie klienta – Koszty i wysyłka towaru”.

 

Do kiedy mogę dokonać wpłaty za zakupione rzeczy?

Zgodnie z regulaminem na wpłatę przysługuje 14 dni kalendarzowych. Wpłata powinna być zaksięgowana na naszym koncie do czasu upływu tego terminu. Po jego wygaśnięciu zamówienie zostaje anulowane. 

 

Jak długo muszę czekać na paczkę?

Wszystkie przesyłki wysyłane są w ciągu 48 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Wysyłki odbywają się w dni robocze tzn. od poniedziałku do piątku. Czas oczekiwania na przesyłkę zależy od wyboru formy płatności – szczegóły w „Strefie klienta – Koszty i wysyłka towaru”.

Jeśli nie otrzymają Państwo przesyłki po upływie 7 dni od daty wysłania prosimy o kontakt e-mailowy.

 

W jaki sposób mogę opłacić swoje zakupy?

Akceptujemy płatności przelewem (poprzez konta internetowe, na poczcie, w banku itp.) lub płatnośc przy odbiorze (za pobraniem).

 

Jakie dane mam wpisać w przelewie?

Dokonując przelewu krajowego (na terenie Polski)  wpłaty należy dokonać bezpośrednio na nasz numer konta:

BBF

SYLWESTER KOŁYSKA

UL. GÓRCZEWSKA 122B/8

01-460 WARSZAWA

Nr konta: PKOBP 18 1020 1013 0000 0302 0244 3828

UWAGA!

Tytuł przelewu: Imię i nazwisko oraz numer zamówienia

 

Nie zdążyłem odebrać przesyłki i wróciła do nadawcy, co mam zrobić?

Prosimy o kontakt e-mailowy w tej sprawie. W przypadku nieodebrania przesyłki Klient zostaje obciążony kosztami nieodebrania paczki pobieranymi prze Pocztę Polską oraz ponownego jej wysłania – koszty według cennika na naszej stronie.

 

Paczka do mnie nie dotarła lub jej część zaginęła, co mam zrobić?

Prosimy o niezwłoczny kontakt e-mailowy. Jeśli nie można zlokalizować paczki reklamacja zgłaszana jest do Poczty Polskiej.

 

Czy mogę zwrócić zakupione rzeczy?

Oczywiście, tak. Każdy Klient ma prawo zwrócić zakupione rzeczy w terminie do 10 dni od dnia otrzymania przesyłki wraz z pisemnym oświadczeniem o woli odstąpienia od umowy. Szczegóły oraz wzór formularza w zakładce – „Strefa klienta – Zwroty i wymiana”.

 

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

O chęci reklamacji prosimy o kontakt e-mailowy. Szczegóły reklamacji znajdują się w zakładce „Strefa klienta – Zwroty i wymiana”.

 

Czy mogę zmienić zamówienie?

O wszelkich zmianach musimy być wcześniej informowani. Zmian w zamówieniu można dokonać jedynie przed dokonaniem wpłaty. Po wysłaniu pieniążków nie ma możliwości zmiany zamówienia.

 

Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Tak, oczywiście. Dane osobowe są gromadzone i wykorzystywane wyłącznie przez firmę BBF, w celu realizacji zamówień, lub jeśli klient wyraża zgodę – w celu informowania o promocjach, nowych produktach, usługach itp.  Państwa dane nie są udostępniane osobom trzecim. Mają Państwo możliwość wglądu, sprawdzania i aktualizacji oraz usunięcia swoich danych.

 

Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytanie prosimy o kontakt e-mailowy sklep@bebestfriends.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego.

 

Copyright © 2012 bebestfriends.pl

Wykorzystywanie, kopiowanie treści “FAQ - Najczęściej zadawane pytania” w całości lub fragmentach bez zgody ich autora stanowi naruszenie prawa autorskiego. Zgodnie z przepisami sprawca ponosi odpowiedzialność karną: art. 115 – 123 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)