W celu świadczenia dla Państwa usług na najwyższym poziomie, informujemy, iż witryna korzysta z plików cookies. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym.

Akceptuję Więcej informacji

 

Każdy towar przed wysyłką jest dokładnie sprawdzany pod względem jakości.

Klient ma prawo ZWRÓCIĆ towar zakupiony w sklepie BeBestFriends.pl do 10 dni od otrzymania przesyłki.

 

ZWROT - PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY  

1.Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2012 r., poz. 1225) Klient będący osobą fizyczną dokonujący zakupu towarów w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

2.Odstąpienie od umowy wymaga złożenia przez Klienta oświadczenia na piśmie. Klient może skorzystać z formularza dostępnego tutaj i dołączyć go wraz z odsyłanym towarem lub towarami.

3.Formularz odstąpienia od umowy Sprzedawca może również wysyłać drogą mailową na prośbę Klienta.

4.Zwracany towar w przypadku odstąpienia od umowy należy odesłać w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy na adres:

BBF Sylwester Kołyska

ul. Górczewska 122b/801-460 Warszawa

5.Zwracany towar powinien być opakowany w odpowiedni sposób, chroniący przez uszkodzeniami w trakcie transportu. Towar zwracany w związku z odstąpieniem od umowy powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, nie może nosić śladów użytkowania, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

6.W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. 

7.Zwrot zapłaty za towar i kosztów dostawy nastąpi w terminie 14 dni od daty doręczenia Sprzedawcy odstąpienia od umowy. 

 

WYMIANA TOWARU


 1.W przypadku gdy okaże się, że Klient wybrał nieodpowiedni rozmiar/kolor towaru, towar można wymienić w terminie 7 dni od dnia otrzymania przesyłki (o ile jest on dostępny w ofercie Sklepu Internetowego) na inny rozmiar/kolor. 

2.Klient uprawniony jest do zawiadomienia Sprzedawcy o sytuacji wskazanej w ust. 1 powyżej   poprzez przesłanie e-maila na adres: sklep@bebestfriends.pl lub biuro_bbf@op.pl lub poprzez kontakt telefoniczny dzwoniąc na numer 500-764-990 . 

3.Do towaru, który Klient chce wymienić należy dołączyć wypełniony formularz wymiany dostępny tutaj i  wysłać przesyłkę wraz z formularzem na adres:

BBF Sylwester Kołyska

ul. Górczewska 122b/8

01-460 Warszawa

4.Koszty odesłania wymienianego towaru do Sprzedawcy oraz koszt powtórnej wysyłki towaru do Klienta pokrywa Klient . 

5.Formularz wymiany Sprzedawca może również wysłać drogą mailową na prośbę Klienta.

6.Wymieniany towar powinien być opakowany w odpowiedni sposób chroniący przed uszkodzeniami w trakcie transportu. Towar powinien być zwrócony w stanie kompletnym wraz z dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży (paragon lub faktura). Towar nie może nosić śladów używania, musi zostać zwrócony w nienaruszonym stanie, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

 

REKLAMACJE


 

1.Klient nabywający towar w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową ma prawo do złożenia reklamacji jeżeli w ciągu 2 lat od wydania towaru ujawni się niezgodność towaru z umową, o ile w terminie 2 miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodność dostarczonych towarów z umową zawiadomi nas o stwierdzonej niezgodności. Informację o chęci reklamacji należy przesłać mailowo, listownie lub zawiadomić nas telefonicznie.

2.W terminie 14 dni od otrzymania reklamacji Klienta Sprzedawca ustosunkuje się do niej i powiadomi Klienta o sposobie dalszego postępowania.

3.Po zgłoszeniu reklamacji Klient powinien przesłać reklamowany towar wraz z załączonym do przesyłki wypełnionym formularzem reklamacji dostępnym tutaj.

4.Formularz reklamacji Sprzedawca może również wysyłać drogą mailową na prośbę Klienta

.5.Adres do zgłoszenia i wysyłki towaru z reklamacją:

BBF Sylwester Kołyska

ul. Górczewska 122b/8

01-460 Warszawa

 

Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytania zachęcamy do skorzystania z formularza „kontakt” i wysłania zapytania emailem. Odpowiedzi udzielamy w ciągu 48 godzin.